Koks ar diviem galiem jeb ‘plus 10’ santīmu murgs

Jau pamanīju, ka biļetes Rīgā par transporta izmantošanas pakalpojumiem ir kļuvušas par 10 santīmiem dārgākas. Proti, vairs nemaksā 30 santīmus, kā tas bija līdz šim jaunajam gadam, bet jau veselus 40. Pats dīvainākais, kas tiešām liekas- kāpēc pie vadītājiem tiek iekasēti +vēl 10, proti, 50, santīmi ?

Vai tā ir sava veida diskriminācija pret pasažieriem? Šovakar visos ziņu kanālos tas liecina vienu – šī sistēma izgāzīsies… ja jau pa visu pilsētu nevienā kioskā nevar iegādāties tramvaja biļetes, tad kādēļ man pārmaksāt, pērkot biļeti pie vadītāja? Domāju, ka tā nu ir sava veida provokācija.

Jā, saprotu, ka tramvaju vadītājiem arī kaut kā jāpelna, bet, vai būtu godīgi iedzīvoties uz iedzīvotāju rēķina? Varētu padomāt, ka viņiem to ‘plus 10’ santīmu vietā nevarētu pielikt normālas algas. Vai tiešām domnieki Rīgā ir tik stulbi? Reizēm tā vien liekas, ka domāšana viņiem ar otro galu.

Vēl viena lieta. Ja parastā biļete maksā 40 santīmus, tad pensionāram šī biļete izmaksā uz pusi lētāk, proti- 20 santīmus. Taču, pērkot pie vadītāja, 50 santīmu vietā ir 30 santīmu. Kādēļ vairs ne uz pusi tad lētāk? Vai tas jau nozīmē, ka sākam iedzīvoties uz pensionāru jau tik plānajiem maciņiem?

Kas attiecas uz mani pašu- labi, ar tramvaju nepārvietojos, šis murgs kaut kā mani neskar, arī nav žēl to ‘plus 10’ santīmu piemaksāt, jo kaut kā žēl paliek to konduktoru, kas jau no 5 rītā tur raujas un domāju, ka tas nav viegls darbs, nekā no malas liekas.

7 atbildes uz “Koks ar diviem galiem jeb ‘plus 10’ santīmu murgs”

  1. Šī sāpe kļūst globāla. Dzīvoju Ventspilī. Šodien iekāpju mikriņā un “obanā” – biļete Ls 0.45 iepriekšējo 35 santīmu vietā. :(

  2. Nu jā, bet ne jau par 10 santīmiem vēl dārgāk pie vadītāja… tas, ka dārgāk viss paliek, tas ir viens – lai tad arī pienācīgas ‘Eiropas algas’ pieliek :P

  3. Atomsis pareizi teica par tām sadārdzinātajām biļetēm pie vadītāja. Un vajag šeit aurot, ka lūk domnieku mums stulbi. Šie patiesībā ir diezgan sakarīga ideja, kuru tiek pielietota ne tikai Rīgā.

    Un par biļešu pieejamību ar nesūdzos. Es gan reti braucu ar tiem tramvajiem, bet nevarētu sūdzēties, ka nepieciešamajos mirkļos man nebija, kur iegādāties tās biļetes. Tikai vienu reizi nācās biļeti pie vadītāja.

  4. Bet vai tas ir legāli? Kā tagad būs…mēs saņemsim biļeti, uz kuras rakstīts ir 40sant, bet tos 10 sant. tad savaks konduktors pats sev, jeb citiem vārdiem sakot, aplokšņu alga te sāks izveidoties, vai arī es kā parasti esmu kaut ko ne ta sapratis?

  5. It kā jau legāli viss notiek, jo RD to visu apstiprinājusi pirms jaungada, ka no 1.01.2008 būs tāda herņa… bet vienalga domāju- kur loģika?

Komentēt