F… me, I’m Famous! …jeb mana diena

Šodien ielienot draugos, secināju, ka esmu viens no apmeklētākajiem! Kā nekā – paldies visiem par sveicieniem vārda dienā! Ir taču jauki, ja kāds atceras kaut vai reizi gadā, ka es arī kaut kur eksistēju. Paldies sveicējiem! Galu galā, apsveikumi vēl ir spēkā…

3 komentāri (+add yours?)

  1. ghirts
    Dec 19, 2007 @ 00:54:20

    man ir tā, ka pārsvarā es draugos sarunājos ar 10 no visiem, bet uz svētkiem draugu kļūst vairāk, jo apsveikt – tā ir modes lieta.

    Atbildēt

  2. Krist2ps
    Dec 19, 2007 @ 01:40:48

    Nu jā. Tā jau ir. Labākajā gadījumā – ielien tikai, lai aplūkotu vēstules un viss.

    Atbildēt

  3. nismo
    Dec 19, 2007 @ 12:26:32

    Ārprāts, tak Kristapi vakar bija. :D
    Nekas, daudz laimes.!. :)

    Atbildēt

Komentēt

