Atvaļinājums: 1 diena

Nu jā – piekrītu. Biju it kā pazudis kaut kur, it kā ne, mans dārgais lasītāj. Bet no šodienas man sākās oficiālais (jau otrais) darba atvaļinājums uz divām (lai gan vēl +1 diena bonusā, sakarā ar brīvo pirmdienu) nedēļām.

Sajūta tāda nedaudz dīvaina – šorīt pamodos, skatījos pa logu un domāju – beidzot tiešām ziema iestājusies? Rīga un sniegs? Kaut kā patiešām dīvaini. Lai gan – dzīvoju es pašā Biķernieku meža malā, ar skatu tieši uz mežu no mana piektā stāva loga. No vienas puses – romantika – klusums un miers no visa centra un trakās ikdienas satiksmes :)

Diena sākās man ap 10 no rīta, lai gan iepriekšējā vakarā gulēt nolikos jau ap kādiem 20… ilgi biju miegam parādā :D Brokastojot, noskatījos savus divus iknedēļas seriālus (Prison Break 3 sezonu un 24 stundu 2 sezonu), bet pēcpusdienā kustējos uz Siguldas pusi. Nedaudz pie drauga paciemojos (tā teikt – nedaudz darba vajadzībās), bet tagad jau otrās mājās esmu – Līgatnē :)

Nu, lūk… i pirmā diena jau pagājusi – ne šā, ne tā… tikai kaut kā galvu lauzu vēl par nākamo nedēļu- pirmdien lidojam ar draudzeni, uz pāris dienām, uz Stokholmu. Nez, kaut kā nesanāk noreģistrēt hosteļa numuru ar manu pašreizējo bankas karti :P Kaut kāda sajūta, ka būs nepieciešams tur uz vietas braukt un kaut ko centrā sameklēt. Tikai ‘jāpaķemmē’ (bļin, kā man rēcīgi patīk šis vārds) pa netu tās visu viesnīcu adreses. Vienu it kā noskatīju, bet – jārēķinās vismaz ar 150Ls izdevumiem dzīvošanai vien uz 3 dienām. Galu galā – dzīvosim – redzēsim.

Ar atkāpi: A kas tā tāda – kvantu fizika? :D Acīs, nupat iekš nekur.lv iekrita, lasot par šo te.

1 komentārs (+add yours?)

  1. Trackback: Kristaps raksta… » Atvaļinājums: 2. – 5. diena

Komentēt

